Chuntao

Livestreaming hè diventatu mainstream

Livestreaming hè diventatu mainstream

Tapping in livestreaming hè diventatu una tendenza calda in Cina.E piattaforme video brevi cumpresi Taobao è Douyin sò bancariu nantu à u segmentu di e-commerce di streaming live in rapida crescita di u paese, chì hè diventatu un putente canale di vendita per l'industrii tradiziunali postu chì più cunsumatori anu cambiatu à shopping in linea in mezzu di a pandemia di COVID-19.

Dapoi u focu di coronavirus, parechji operatori di magazzini fisici anu vultatu à e piattaforme video brevi per vende i so prudutti via livestreaming.

Dong Mingzhu, presidente di u fabricatore cinese di elettrodomestici Gree Electric Appliances, hà vindutu più di 310 milioni di yuan di prudutti durante un avvenimentu livestreaming di trè ore.U shopping livestreaming hè un novu modu di pensà è di fà affari, una soluzione win-win per marche, fabricatori è cunsumatori, hà dettu Dong.

Inoltre, tiktok live streaming hè una grande tendenza in i mercati internaziunali.I prudutti di vendita ùn sò micca limitati solu à quelli semplici stampi in Amazon, a maiò parte di a ghjente preferisce capisce i dettagli di u produttu più visualmente attraversu video.À questu tempu, l'esistenza di tiktok hà attiratu l'attenzione di più persone.I scaricamenti di tiktok si trovanu trà i primi trè scarichi nantu à e plataforme suciale, è a maiò parte di l'utilizatori sò 25-45 anni cù u putere di spesa, chì prumove assai u sviluppu di brevi video in diretta streaming.

Per a funzione di e-commerce, e categurie chì anu vistu l'aumentu più sustanziale in i venditori eranu vestiti, servizii lucali, beni di casa, automobili, prudutti di bellezza è cosmetichi durante u periodu di ghjennaghju à ghjugnu.Intantu, e novi imprese chì anu pigliatu u livestreaming in questu tempu venenu principalmente da auto, smartphones, beni di casa, cosmetichi è servizii d'educazione, u rapportu hà dettu.

Zhang Xintian, un analista di iResearch, hà dettu chì a cooperazione trà l'applicazioni di video brevi è e plataforme di e-commerce hè un mudellu cummerciale splusivi postu chì u primu pò guidà u trafficu in linea à l'ultimi.

A marzu di questu annu, l'utilizatori di servizii di livestreaming in Cina anu righjuntu 560 milioni, chì rapprisentanu u 62 per centu di l'utilizatori di Internet totali di u paese, hà dettu u Centru d'Informazione di a Rete Internet di China.

I rivenuti da u mercatu di e-commerce livestream di a Cina sò stati à 433,8 miliardi di yuan l'annu passatu, è hè previstu di più di duppià à 961 miliardi di yuan quist'annu, hà dettu un rapportu recente da a cunsulenza di u mercatu iiMedia Research.

Ma Shicong, un analista di a cunsulenza in Internet basata in Pechino Analysys, hà dettu chì l'usu cummerciale di a superfast 5G è di e tecnulugia ultra-alta definizione hà stimulatu l'industria di livestreaming, aghjustendu chì hè optimista in e prospettive per u settore."I piattaforme di video brevi sò entrati in una nova fase in cullaburazione cù i rivenditori in linea è sfruttate in a custruzzione di a catena di supply chain è tuttu l'ecosistema di e-commerce", disse Ma.Ma hà aghjustatu chì più sforzi sò necessarii per standardizà u cumpurtamentu di i livestreamers è di e plataforme di spartera di video in risposta à a crescente lagnanza annantu à l'infurmazioni ingannevoli o false, i prudutti substandard è a mancanza di serviziu post-vendita.

Sun Jiashan, un ricercatore in l'Academia Naziunale di l'Arte Cinese, hà dettu chì ci hè assai potenziale per l'aspirazioni di e-commerce di e piattaforme video brevi."L'intruduzioni di l'operatori MCN prufessiunali è i servizii di cunniscenza pagati generaranu prufitti per l'industria di i video brevi", disse Sun.

In dicembre, a nostra cumpagnia Finadp realizarà dui spettaculi in diretta per vede a nostra fabbrica è i prudutti à i clienti.Questa hè una occasione per dimustrà a forza di a cumpagnia.Spergu chì ragazzi fighjate u nostru spettaculu in diretta!


Tempu di Postu: Dec-13-2022